top of page

Summer individual lake portrait photo session in Swithland, Leicestershire - Dominika

Sesja portretowa w wodzie chodziła mi po głowie już długi, długi czas. Wyobrażałam sobie spokojną taflę jeziora, jedynie gdzieniegdzie pomarszczoną, i wieczorne miękkie, rozproszone światło wokół. O dziwo, ostatnio angielska aura hojnie rozdawała spektakularne zachody słońca, ale tym razem chodziło mi o uzyskanie innego efektu na zdjęciach. I udało się! Znalazłam miejsce, a w umówiony dzień pogoda była taka, jak sobie wymarzyłam :) a Dominika poradziła sobie wyśmienicie, zwłaszcza, że takie pozowanie do najłatwiejszych nie należało. Ale było warto! Zobaczcie sami.


I kept an idea of a portrait photo shoot in the water for quite a long time. I used to imagine tranquil lake sheet, rolling only here and there, and evening soft, diffused light. Surprisingly, English weather was lately generous in gifting us with spectacular sunsets, but this time I cared for a completely different effect. And my plan flew! I managed to find a great location and the vibe on the session day was just as I wanted :) and my model, Dominika, coped just fabulously, especially if you consider posing - it wasn't that easy! But it was worth it. Just see below.

Opinia od Dominiki:


"Współpracowałam z Olą kilka razy. Na sesjach zawsze czuję się komfortowo i swobodnie, ponieważ Ola jest bardzo przyjazną, miłą i cierpliwą osobą. Ma mnóstwo pomysłów i potrafi uwiecznić piękne chwile na zdjęciach. Jej fotografie są subtelne, delikatne i odzwierciedlają emocje fotografowanej osoby. Szczerze mogę powiedzieć, że zdjęcia, które dostałam od Oli są najpiękniejsze, jakie kiedykolwiek ktokolwiek mi zrobił. Oczywiście polecam współpracę z Olą!"


Kind words from Dominika:


"I've worked with Aleks (Ola) several times. At sessions I always feel comfortable and relaxed because Ola is a very friendly, nice and patient person. She has lots of ideas and can capture beautiful moments in the photo. The photos are subtle, delicate and fully reflect the feelings of the people depicted in the picture. I can honestly say that these are the most beautiful photos I have ever received from anyone. I certainly recommend working with her!"


Tutaj możecie obejrzeć inne sesje z Dominiką/Here you can see my other photo shoots with Dominika:



63 wyświetlenia0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
bottom of page